Dec. 22, 2012

pahahaahahhahaha!:)
Hjärtat du som kommenterar så as gulliga saker, snälla du.
Skaffa dig ett liv är du snäll, har du inget bättre för dig än att klaga på andra? Har du så dålig självkänsla, du borde vara ganska avundsjuk om du klagar på vårt utseende. Men de är ganska roligt, att du lägger ner tid på att gå in på våran blogg och lägger en kommentar, haha vad tänker du med?:) ska inte peka ut folk på bloggen men du har pekat ut dig själv ganska bra, haha! Skrattretande så jag vet inte vad. Du kan gå och plocka din skit där du bor, och du behöver inte vara anonym, Ser vem du är ändå. Jag vet mycket bättre än vad du gör om vad som är rätt och fel, du verkar inte förstå bättre än så, du är ganska tragisk! Sök uppmärksamhet där någon bryr sig om dig.. Så ful stil så jag vet inte vad.. Kram till dig❤


Kommentarer
Skriven av gulliga: Anonym , nä bara skojade Emma😘

Hahahahahahhahahhah no comment 😂👊👊👊👊❤

2012-12-23 @ 12:03:17
Skriven av gulliga: Emma

Hahahah texten var inte till mig✌✌✌✌✌😊😂😍❤

2012-12-23 @ 12:15:40

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback