Argajag.

Har jag någon sin sagt hur mycket jag HATAR folk som klagar på andra och hur dem gör? Hur dem lever sitt liv? Blir så arg.. Idag satt jag och några klasskompisar och pratade om folk som dödat någon har rätt att tycka som han vill..visst han ligger på den lägsta nivån man kan komma på men han/hon har ju fortfarande rätt att tycka saker. Lika mycket rätt som du oxh jag har. Och de där med att invandrare inte har rätt till att få bo i vårt land?! Vilket skit snack..en del flyr från krig och lämnar sina familjer..de är fint att Sverige tar Imot dem så som dem har rätt att leva❤ jag är inte heller 100% svensk och tycker att ni "svennar" är orättvisa! Kram alla!❤ // Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback