Ensam några dagar

Sitter med mina rosa hörlurar och dunkar musiken till Max! När bloggens hjärta inte ska blogga nu några dagar så får jag göra de själv..jippi!
Nä men jag har ju inga speciella grejer att blogga om eller så.. Det är svårare än vad man tror! Så tänkte alla ni som har varit med om någon sak eller så eller vill veta något om mig så skriv en kommentar så svarar jag på alla dem plus några frågor.. Låter de bra? Tar bort alla dumma kommentarer! Och om du vill skriva något taskigt så hjälper de inte att skriva från anonym för vi kan spåra vart man befinner sig när man kommenterar :) och då kör vi så de ryker kram alla! // Kajsa


Kommentarer
Skriven av gulliga: Ella

Älskar bloggen <3 Du har väl en syster, har hon nån blogg? Och vad använder du för smink på en vanlig dag? Du är så sjukt vacker!

2012-10-25 @ 17:11:08
Skriven av gulliga: Ella

Och en sak till, kan inte du göra en videoblogg nån gång? <3

2012-10-25 @ 17:14:57

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback