Självförtroende.

Att ha ett självförtroende är de viktigaste en person kan ha. Det är viktigt att du tror på dig själv! För annars kommer du inte någon stans i världen.. Jag märkte de en dag när jag skulle ha prov i skolan och jag gick till matte salen med känslan av att jag kommer misslyckas.. Men 5 min av provet satte jag mig ner oxh tänkte på hur bra jag kan göra detta och att så länge jag försöker så är jag nöjd. Du har aldrig misslyckats innan du gett upp❤ tänk på de allihopa att tro på er själva och älska er själva precis som ni är för de gör ingen annan lika bra som du gör, att vara du är det ingen Annan som kan! Kramis❤


Kommentarer
Skriven av gulliga: Fanta Svensson Faal

Det är sant. Man måste tro på sig själv, och det är det viktigaste en person kan ha.

Bra att du försökte i alla fall! :)

2012-12-23 @ 17:14:56
URL: http://fanta.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback