Min mamma...

 
Dehär är min mamma Anuliina fina pettersson..Du va mitt allt mamma du bara försvann..Som om någon lyft dig ur taket..som om någon tog en hand runt dig och tog dig till himmelen..Du var borta i över två månader..en dag kommer polisen hem till oss och har den där ledsna blicken en polis har när man ska berätta något dåligt som hänt..den ledsna men trygga blicken glömmer jag ALDRIG glömma..Min mamma..min fina mamma finns inte mer..och jag kan inte göra något åt det..hon är borta..föralltid. Jag va 7 år..bara 7 år..Du tog ditt liv..du hade det såå svårt. Men jag lovar mamma du har det så bra nu. Du är den finaste ängeln som finns hör du det? Den FINASTE SOM FINNS. Det känns som om de va igår jag fick se dig för sista gången , de känns som de va igår du satt uppe på mitt och idas rum och pussade min panna och sa ''mamma älskar dig''. Du lämnade mig för tidigt mamma! Jag är inte längre den lilla flickan jag var då...Jag önskar att du va här med mig nu och att du skulle se hur jag växer upp, och se hur lik dig jag blivit.. Varför var du tvungen och lämna oss? Kommer jag någonsinn kunna förlåta att du lämnade mig?:( Man har bara en mamma och ingen annan kan ersätta ens mamma, Det finns bara en som du i världen bara en men som inte lever mer. Varje gång jag jag påminns om de som hänt och varje gång jag ska skriva texter till dig fylls mina ögon med tårar och jag får en klump i halsen..Jag älskar dig ju så!♥ Varför just du av alla personer? Jag hoppas ju fortfarande så mycket att du ska komma tillbaka , Fast jag vet ju att de är försent, För du finns inte mer..Aldrig mer..alla förändrades när du tog ditt beslut och jag och ida fick bli tånåringar så fort. Vi fick sköta skolan, mata fia..städa allt istället för att leka ochbusa..Jag cyklade till din grav varje dag efterskolan..varje dag..minns hur det va att komma in i kyrkan och se att där borta ligger min mamma..MIN mamma..som är död. och jag skulle göra precis allt för att få dig tillbaka..du har ett hjärta av de renaste guldet mamma, du är allt. Men så länge mitt hjärta slår kommer jag älska dig och tänka på dig! Du finns ju hos mig varje dag, Så nära men ändå så långt bort! Ha en bra Dag mamma Älskar dig över allt på denna jord♥ Minä rakastan sinua äiti!♥

Kommentarer
Skriven av gulliga: Jonna

Jag börjar gråta varje gång jag hör detta! Du rymmer en stor del av mitt hjärta Kajsa! Älskar dig! <3

2012-09-20 @ 21:11:33
URL: http://jonnadance.bloggplatsen.se
Skriven av gulliga: Lina Setthagen

Åh, vad fint skrivet❤

2012-09-20 @ 22:06:40
URL: http://www.linasetthagen.blogg.se
Skriven av gulliga: Jossan!

Åhh, gud så fint skrivet! ❤❤ :')

2012-09-21 @ 17:38:35
URL: http://gymnastenjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback