...

.. Om det gäller att göra slut på sitt förhållande så tycker jag att man ska bara lyssna på sig själv och skita i vad alla andra säger, för det är bara en själv som vet ens känslor, om vännerna klagar på ens pojkvän och antyder att han är en player så är dem inga bra vänner.. Elle så är dem riktigt avundsjuka. Men jag tycker det är mer än rätt att följa sitt hjärta och inte vad ens vänner säger, om dem är riktiga vänner så stannar dem kvar sen och stöttar en ändå! Var tvungen att skriva det!
Och till dig som såg mig på Ullared igår, vad kul! Vet inte riktigt vem du är men ändå kul att du läser våran blogg, kärlek och respekt till dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback