10 sanningar!

1. Jag hade inte klarat av att leva utan musik- lyssnar på det hela tiden!

2. Jag hatar att åka buss- gäller alla bussar.

3. Jag har tre olika hem- det betyder tre sängar, haha.

4. Jag saknar sjukt många just nu.

5. Jag är lycklig- asså typ glad.

6. Jag önskar mycket- som jag aldrig kommer få.

7. Jag älskar verkligen choklad- haha.

8. Jag är sjukt trött så ska väl sova snart- tröttare än vanligt.

9. När jag ljuger skrattar jag nästan alltid- och det är sjukt irriterande när jag inte ljuger och skrattar ändå, då tror ingen mig, hahaha.

10. Jag heter Wilma och var sämsta på att skriva sanningar om mig själv..

Kramar!


Kommentarer
Skriven av gulliga: ☆Nnad's Blogg☆

Fin blogg :) Gjorde oxå 10 sanningar om mig på min blogg :)

2013-02-07 @ 00:15:49
URL: http://nattstad.se/nnad
Skriven av gulliga: Hanna

Jag undrar om du är rädd för något djur Wilma? Vilket och varför isåfall?
Kramar❤❤

2013-02-10 @ 16:17:59

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback