Mobbning!

En sak.. Mobbning! det är det jag ska prata om nu idag.
Mobbning är något av det värsta jag vet, seriöst. Att folk sjunker till den nivån, i mina ögon är det helt ofattbart!
 
Jag tror att alla "mobbare" som "mobbar" andra personer mår inte helt bra, asså det är något fel i huvudet på dom, det kanske är synd om dom tills dom tar ut sin ilska (eller det dom nu bär på) över någon annan!
Om man nu mår så dåligt, varför inte söka hjälp?  Det finns alltid någon som kan hjälpa det är jag helt säker på.
 
Alla elaka kommentarer jag och Kajsa (och alla andra som bloggar) får in är på ett sätt mobbning, fast nätmobbning, det är såååå enkelt att vara anonym, skriva en elak kommentar och trycka på skicka. Frågan är: mår du som gör det bättre av att du nyss gjorde så? Vinner du något på det? Blir du glad av att andra personer blir ledsna? Skulle inte tro det va! Du mår sämre och det är jag säker på, du vinner inget mer än att du kan få skit av andra som försvarar, då mår du väl ännu sämre? Nej, det är någon som är så sjukt lågt.Och bara så ni vet är ni aldrig anonyma på internet ;) Jag kan leta upp precis vet du är på 2 klick, kom ihåg det ;)
 
En sak till är hur kan man typ slå någon för att må bättre själv? Ett ord BLÄÄÄÄ! Att såra någon annan, hahah helt sjukt ju! Massa tankar som snurrar i mitt huvud, så hela inlägget blev helt snurrigt.
 
Denna fantastiska bilden har min vän Elin gjort, hon är en underbar vän och ni ser ju själva att hon kan ju verkligen rita. Hon har en blogg så alla klickar här hon har även en frågestund där med om ni rullar ner lite, så skicka en fråga eller fler till henne också ;) Måste bara säga att denna tjejen är grym och hennes utseende är riktigt fint, så börja läsa hennes blogg, annars missar ni något.
Bilden handlar om mobbning som ni kan se, tack Elin för att jag fick ta en bild på din fina teckning, vi ses imorgon<3
Kramar wilma!

Kommentarer
Skriven av gulliga: Elin

Åh tack finaste Wilma, de orden värmer!!
Varma kramar till dig! <3

2013-02-19 @ 21:07:31
URL: http://elinvictoriaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback