Jan. 16, 2013

Nej men allvarligt talat.
Vad är de för jävla skit ni skriver till oss? Om du stör dig på att jag ser äldre ut so what? Inget jag kan hjälpa. Du behöver inte gå in på MIN blogg och skriva massa taskiga saker för att du tror de kommer sänka mig? Du är skrattretande! Jag pissar på vem du tror att du är, men du är så förbannat låg. Du kan säga till mig istället för att skriva de på min blogg där ganska många kan se din kommentar? Föräldrar, vänner, en del lärare osv, om du inte visste de så kontrollerar inte vi alla kommentarer som får publiceras utan även en snut som jobbar med "nätmobbning" om du vet vad det är. Sluta nu. Du har sjunkit till en sååå låg nivå. Du behöver inte kalla mig prostituerad bara för att jag är mig själv? Är du så avundsjuk på de eller? Att jag är den jag är och står för det! Lägg ner nu. Så pinsamt så jag vet inte vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback