Mer svar!

Hur gamla är ni? Riktigt snygga! Svar: 13 år är vi, tack så mycket:)
Är ni singlar? Svar: Kajsa har svarat på det i detta inlägget.
Hur ofta duschar ni? Svar: Varje dag.
Går ni i någon sport? Svar: Ja, ridning.
Har ni syskon? Isåfall hur många? Svar: Ja, jag har en lillasyster.
Favoritnamn? Svar: Ingenaning faktiskt.
Vilka djur har ni? Och hur många av varje? Svar: Jag har tre katter, en häst och en undulat.
Kan ni börja göra 10 sanningar om er själva? Svar: Ska försöka fixa detta:)
Hur ser en vanlig skoldag ut för er? Svar: Jag går upp på morgonen, äter, går till bussen, åker till skolan, är i skolan, åker bussen hem, åker upp till stallet, rider, fixar stallet, åker hem, äter, duschar smsar, kollar på tv/dator, sover.. typ så..
Har ni någon bästa vän? Svar: Ja.
Har ni rest utomlands någon gång? Svar: Ganska många gånger.
Mjölk/vatten 
Smsa/ringa 
Dator/tv 
Telefon/tv 
Dator/telefon 
Tomat/gurka 
Gult/rött 
Smsar ni med någon varje dag? Svar: Ja.
Gillar ni någon? Svar: Ja.
Har ni någon gång varit på Liseberg? Vem var ni där med förra gången isåfall? Svar: Många gånger, jag var där förra året medmin syster, Fanny och Bengan!
En bild på din syster/bror? Svar: Kan göra ett inlägg om henne med massa bilder.
Städar ni ofta? Svar: Jag tycker det, men jag och mina föräldrar är nog inte överens där, hahahaha!
Hur ser erat rum ut? Typ smutsigt, rörigt, ordentlig ordning? Svar: Ingen aning.
Vad tycker ni om ögon? Svar: Fina, typ härftiga.
Vad tycker ni om tomater? Svar: Gillar inte tomater så mycket.
Vad tycker ni om svamp? Svar: Blää!
Saknar ni någon just nu? Svar: Ja riktigt mycket!
Det var mina frågor grym blogg!<3333 Tack så jätte mycket.
Kramar!
//Wilma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback