Skakig!

Detta ÄR sjukt!
Man går till skolan varje dag, även om man inte vill! För det är lag på det! Det kan jag förstå, alla måste lära sig! Men när man är i skolan tycker jag att man ska kunna vara sig själv och inte rädd att någon helt plötsligt kan slå ner dig!
Hur "populär" man än är, hur fula saker man säger till någon annan.. Man ska ändå inte behöva vara rädd i skolan, vi tillbringar mer tid i skolan än hemma, då ska man inte behöva vara rädd! Visst det är verkligen inte okej att säga fula saker till någon, det gör ont inombords, men att slå någon och misshandla en annan person finns inte i min värld, det gör ont borde inombords och där man har blivit misshandlad! Detta är inte okej! Många säger att orden är det värsta, just nu vet jag faktiskt inte längre om det stämmer! Skakig just nu, men vi hörs!
/Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback