Svaaar!

Favoritfärg? Svar: Röd tror jag.
Vilket år är ni födda? Svar: Vi är födda 1999.
Wilma: har du någon extra jobbig dag? Svar: Ja det har jag faktiskt!
Vilken är eran ögonfärg? Svar: Jag tror att dom är mest gröna.
Hur ofta duschar ni? Svar: Varje dag.
Vilken parfym använder ni er av? Just nu någon vanilj och Ralph Lauren 2:an.
Kan Wilma fota Kajsa någon gång? Svar: det ska jag faktiskt och det är planer om det;)
Kommer det komma mer foton på bloggen? När isåfall? Svar: det kommer det självklart, till våren då det är lite finare.
Hur ofta rider du Wilma? Svar: Nästan varje dag.
Hur mår ni just nu? Svar: Jag mår helt okej.
Vad gör du? Svar: Smsar och svarar på frågor.
Favoritartist? Svar: vet inte.
Vilken dag är ni födda på? Svar: på en söndag så jag är ett söndagsbarn;)
Hur lärde ni känna varandra? Genom Kajsas syster och skolan.
Är det sant att du ska byta klass Wilma? Svar: Ja, det är sant.
Vilken byter du till då? Svar: 7e.
Ni har verkligen grymmaste bloggen!❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback