Hej vänner!

Hej alla bloggläsare.
Idag kommer et bli en toppendag, har precisätit frukost, bacon och pannkakor. Riktigt mumsigt!
Ska snart gå och göra iordning mig, Idas kompis Thea kommr snart och då ska jag fota dom, roligt att fota någon mer som jag aldrig har fotat innan. Ikväll blir det ridavslutning, hoppning. Träffa mamma sen och göralite grejer och sen hem och sova hos pappa.
 
Om bilderna blir bra, det blir dom säkert, kommer det upp bilder i tidinställda inlägg lite framöver. 
Har gjort typ 9 tidinställda redan, massa bilder blir det och några andra inlägg. Räkna med bildbomber efter bildbomber ;)
Nej, nu måste jag slita mig från datorn.
Gammal bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback