Jun. 16, 2013

Hopp nu tänkte jag berätta för bloggen hur mitt senaste liv sett ut.. Jag pratared en kille, och vi har pratat varje dag i 16 månader.. Vi har aldrig träffats! Och nu så bestämde jag mig för att åka dit han bor och överraska honom! Han visste Inte om någonting och var sur på mig för att jag inte kunde komma. Så hade jag haft kontakt med hans bästavän hela dagen och bestämt vart vi skulle träffas så jag stod på ett ställe så kommer han, och hans kompisar. Jag går fram och kramar honom och frågar hur allt är, han kollar på mig as förvånat och frågar om jag driver med honom, jag står och kramar om honom och allt med denna dagen blev fantastiskt! Var med honom hela kvällen och ville aldrig att den skulle ta slut. Känns som att Leva i en film.. Allt blev så bra, med ett lyckligt slut.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback