Badu

Ett skratt förlänger ett liv, ett liv förlänger ens vilja, en vilja förlänger ens hopp men bara en självsäker och bra person kommer långt med ett hopp.
Men en inställning av att man kommer lyckas och att man är lika bra som alla andra hoppar man riktigt långt med, men en vänskap, en lång sträcka som aldrig har slut, det är det man lever längst på, det är de som får mig att vilja gå upp på morgonen, bara för att man vet att man har en underbar person vid sin sida, så Emma, jag vill se dig och mig bli gamla ihop, hade vi varit ett par hade min pappa älskat dig;) hade vi varit gifta hade jag älskat dig, men nu älskar jag dig för att du är min ängel, min bästa vän! Så puss och kram, du och jag i genom eld och vatten, mumintroll och peddos, bråk och tjafs, men även i genom tider och kärlek, älskar dig!


Kommentarer
Skriven av gulliga: Emma

Mumintroll.. Hahahaha så söt är du!<3
Älskar dig bästa vän, ser fram imot att bli gamla ihop;)
Det är du och jag mot världen!
Kajsus & Emmus 4-ever<333

2013-03-27 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback