Mänskligheten!

Många människor klagar på varandras utseende, varför? Är dom avundsjuka? Vad förstår dom inte?
Okej, alla kan inte gilla alla, men helt seriöst?! Vad är problemet? Alla människor har inte den perfekta vikten, alla människor är inte långa, alla människor ser inte likadana ut! Men bara för det behöver vi väl inte klanka ner på varandra? Jag tycker att det är sjukt dålig stil, kommer aldrig ändra mig om den uppfattningen.
Kul om alla skulle väga, se och vara precis likadana, kul liv, eller?
 
Tjejer kan bli kallad hora bara sådär!

Är det okej? För just nu verkar det så! Det räcker att man går i skolans korridor och råkar knuffa till någon av det lite äldre och så kommer det ut "Hora! Se dig för!" Vet ni seriöst vad ordet hora ni betyder? Om inte så betyder det att man säljer sex till någon annan. Mycket mer än hälften av alla som blir kallade det har inte gjort det, lovar!
Sjukt lågt och jag orkar inte med mer sånna ord!!
 
Killar blir kallade bög!

Helt sjukt, för att man klär och sminkar sig på ett visst sätt! Vi tar Justin Beiber som ett exempel, han hade Selena och ändå blev han kallad bög? Att vara homosexuel ska vara helt okej, eller har det ändrats någonting som jag har missat?! Ofta man hör i skolan "Men jävla bög!" 
Riktigt trött på detta nu och jag är emot det, helt klart!
 
 
 
Välkommen till mänskligheten där det är en tävling om vem som väger minst, har störst bröst och har legat med flest killar. Där man inte kan klä sig som man vill utan att bli kallad "hora" eller "bög" Alla killar måste vara vältränade och charmiga, gärna lite elaka också för att få en tjej. Man är feg om man inte röker och det finns inte ens med på kartan att man aldrig ens har testat! Alla helger ska man festa och inte komma ihåg morgondagen.
Seriöst vart tar världen väg egentligen?!
 
Tänk till lite gott folk, det ni säger kan vara kvar hela livet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback