Godmorgon

Jag tänkte bara först och främst säga att jag inte har något att blogga om, därför har jag inte gjort det heller. Ska ta foton i helgen, kanske göra någon video, snacka lite om något kul. Ni får gärna börja kommentera lite mer också, typ vad jag ska prata om i videon. Snart kommer Maja hit som alltid. Vi ska väl fixa oss lite, det som inte har blivit riktigt klart.
Och det är bara 5 dagar kvar till skolavslutningen!! Och bara två riktiga skoldagar. På måndag nästa vecka ska jag bowla och kolla på film, det är en gemensamhetsdag så hela skolan gör olika grejer. På tisdagen ska vi åka till djurparken, hahaha! Inte jättekul men får göra det bästa av det. Sen åker jag hem till Elin och fixar mig för skolavslutningen. Sjukt underbart!

Men jag skriver mer inlägg senare! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback