Nu..

Nu har jag precis städat, snart kommer Linda och hennes familj, jag får paket och vi snackar och äter något. Hela helgen blir kalas! Haha!
Jag red Grynet idag.. Hårt pass!
Körde först dressyr, skänkelvikningar och jobba igenom henne ordentligt tills hon lyssnade på allt, hon gick på tygeln, jag tog galopp och hon höll sig i bra form. Gick ut på spåret och galopperade lääänge! Snabbt gick det. Hon sparkade väl lite också :) sen i slutet tog jag några hinder höjde tillslut upp till 60-70 och hon hoppade riktigt fint! Så nöjd över henne. Sista gången jag red henne, hon har varit med mig från det att jag började rida, snuttan. Nu ska hon åka till ett annat hem tillsammans med min älskling Blomma :'(
Vi hörs sen, snart kommer dom❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Ditt namn:

Har du någon mailadress? (bara jag som ser)

Har du någon blogg?

Vad vill du säga till oss?

Trackback